I Torsdags fick vi finbesök minsann.
Min systerdotter Johanna kom hit med "lilla" Lina som skall stanna till Söndag! Åh vad det är mysigt med vovve!
Hon är stor! Väger 45 kg. Men det snällaste jag mött i hundväg! Hon gör som man ber henne utan krusiduller, lätt att gå ut med då hon inte drar det allra minsta!

Vi tar långa promenader och henne härliga småprat hela dagarna gör mig varm!
Vill ha en liten vovve!
Picture
BeataMorot
9/2/2011 11:18:57 pm

Mastiff?:) Snygg var hon iaf:)
Min Zack e ju en ganska stoooor labbe, å jag önskar jag kunde säga som du nyss sa...."drar inte alls"....för det gör han, tills jag stupar:) Tröttsamme hårboll:)
Ha bästa dagen!
Pözz o Kram!

Reply
Annica Kvarnström
9/2/2011 11:27:32 pm

Heeej!
Det är en Cane Corso.
Hehe Min förr vovve Chilli, drog så jag skadade min hälsena! =0/ Så jag fattar!
HA en fin helg!
Kram

Reply



Leave a Reply.