Min gamla mp3 var en avancerad pryl med en massa effekter. Men jag ser ju inte vad det står längre! haha...    Hade jag glömt glasögon klarade jag inte av att starta den alls! 
Idag kom son med en enkel mp3 som vi hittade på nätet igår!
Jag har laddat med allt från Thåström till Robbie Williams.  Jag är jättenöjd! Bara att trycka på en knapp, så funkar den! 
Tjuuusig färg, haha både på den och telefon. Jag som inte ens gillar rosa!
Picture

9/8/2011 06:01:57 pm

hahaha...jag e likadan...å har en pärlemor-rosa samsung:))

men men...inga undtantag som inte bekräftar regeln...å en iPod har jag med...busenkla och jättemysiga...å lagom stora:)
Kramkra o ha en fin dag!
//B

Reply
annica kvarnström
9/9/2011 06:33:26 pm

Hehe... Ja det var skillnad på mp3 minsann. Somnade med den första natten! =0)

Kraaam

Reply
Rutsdotter
9/14/2011 07:21:35 am

Jag har både rosa telefon och MP3-spelare - funkar jättebra ! Tips - talböcker !
Ha det gott

Reply
annica Kvarnström
9/15/2011 05:44:39 am

Ja men vad fint, har inte tänkt på det! Tack! =0)

Reply



Leave a Reply.