Ända sedan jag var tonåring har jag önskat en. Jag har varit på väg tusen gånger men alltid fegat ur!
Tänk att det skulle kräva Elins mod.Haha
Hennes öronextension hade ramlat ur och försvunnit på badhuset, så vi stannade till och köpte nya. När vi skulle betala sa hon
 - En piercing i mammas  näsa med!
 - Vad? sa jag, och kände hur det började snurra i skallen!
- Ja, du har önskat det så länge, nu gör vi det!
Hon höll mig i handen då jag var säker på att jag skulle svimma! 
Snabbt gick det, ont gjorde det, men nu sitter den där...
Den efterlängtade Stenen! =0)
Picture

Elin dotter
8/29/2011 11:55:35 pm

Aaah va tjusig du är :) satt som en smäck

Reply
Annica Kvarnström
8/30/2011 12:14:15 am

Jaaa, så tjusig! Tack för puffen! =0)

Reply
8/30/2011 03:56:01 pm

Ah va snyggt ...va modig du är!!

oj flyttat bloggen...varför? om jag får vara lite nyfiken?
kram

Reply
annica kvarnström
8/30/2011 05:44:46 pm

Tack, jag är jätteglad!
Varför jag flyttade bloggen, hmmm...
Jag ville ha en hel hemsida, där jag kan lägga upp mina bilder och min "konst". Kändes fint att ha bloggen där med! =0) Inte så många adresser!Bara att välja i listen här ovanför!
Kraaam

Reply
8/30/2011 11:09:38 pm

Cooling...
Det var tufft gjort tycker jag, som e tokrädd för sprutor och sånt som gör ont:)
Ändå sitter jag här o har nytt datum för den äckligt efterlängtade tatueringen:))
Nu måste vi snart ses gumman...måste ju få checka näs-stenen IRL ju:)
Kram på dig o ha bästa dagen!!
//K

Reply
annica kvarnström
8/31/2011 01:48:24 am

Visst var jag modig? haha Jag var skiträdd, det var Elin som var tuff och pushade på! Tatueringen gjorde inte alls ont på samma sätt! =0)
Ja nu måste vi ses snart. Det börjar lugna ner sig här hemma!
Kramar

Reply
8/31/2011 07:21:38 pm

SNYGGT, tufft och passar dig utmärkt!....jag har ett hål som påminner mig om hur snyggt det var, och sonen var sååååå stolt över mig haha. Vet faktiskt inte varför jag plockade ut pärlan, men en dag för sex år sedan bara gjorde jag det. Ångrar mig ibland faktiskt
Kramas

Reply
annica kvarnström
8/31/2011 08:28:57 pm

Jag minns faktiskt din pärla, gillade den! =0)

Ja, jag tror att det är lite, jag! Är så glad att det blev av Tröttnar jag är det ju trots allt bara att ta ut den!

Kraaam

Reply



Leave a Reply.