Vilken underbar jul vi har haft! Barn, barnbarn , tomte , god mat och vansinnigt roligt!

Automatiskt går tankarna några år tillbaka, då saknaden efter min familj var enorm!  Att vara 150 mil från varandra samt vara ständigt olycklig, var ingen lek!

Att efter det träffa Kristoffer, en underbar, trygg man med mycket tålamod, var guld för mig! Han blev älskad av familjen direkt och han tog alla till sitt hjärta! <3

På Juldagen var nästan alla här, det saknades en av mina döttrar med familj som firade med mannens föräldrar. När vi satt runt matbordet och alla njöt av kalkonen,  kom tårarna i ögonvrån, det var så underbart att känna glädjen, värmen och kärleken från alla!
Med tacksamhet startar jag varje dag,   med respekt och  kärlek till livet, som blev just som jag alltid önskat!

12/31/2011 09:51:59 pm

Va trevligt att Julen blev bra.

En god fortsättning på nya året önskar jag dig o din familj.

Goa kramizar!

Reply
annnica
2/22/2012 06:03:55 pm

Heeej, nu har jag fattat hur man sköter den här bloggen haha
Vi har det strålande bra! Tack! Hoppas att allt är bra med dig!

Kraaam

Reply
Mogi
1/5/2012 09:16:36 pm

På bloggrunda..

Go fortsättning på er!
Vilka fina bilder! Lycka till med Ludde (vi har just haft besök av en JackR och de kan vara full fart ibland)

Kraaam från Mogi

Reply
Annica
2/22/2012 06:06:39 pm

Heeeej!
Se ovan, har inte koll på hur detta funkar! Skall byta till Wordpressmodell snart! :) Där känner jag mig lite mer hemma!
Vår lille vovve är guld! Han är lugn och tyst! Den tystste hund jag känner fäktiskt! Haha... Det är skönt!

Hoppas att allt är bra med dig!
Kramar

Reply



Leave a Reply.