Mitt minne är som sagt inte på topp. Kommer kanske aldrig att få tillbaka närminnet helt, men jag har lärt mig leva med det!
Jag har lappar överallt, jag menar överallt! Min mobil har "gula lappar" med en massa bloggideer och annat som är bra att komma ihåg. Jag har Blå lappar vid datorn samt ett block där jag skriver ner sådant jag vill minnas. Har jag något på bild minns jag lättare.
Nu har jag i alla fall tre olika ställen med samma "minne"
Jag har sett dem i flera dagar men kan inte för mitt liv komma ihåg vad jag menar! Det känns som något jag verkligen har reagerat på?

Haha mitt liv som minnesdetektiv fortsätter...
4/1/2012 09:28:35 pm

Hehe, jag har stressat bort mitt närminne - inte lika effektivt som en stroke, men det funkar det med! ;)
Jag har dock inte vett att skriva upp någonting och jag ägnar många minuter per dag åt at leta grejor som jag lagt ifrån mig och sedan inte hittar igen... ;)

Reply
Annica
4/1/2012 09:36:04 pm

Haha.. Ja det är ju en klassiker. Saker gömmer sig, typ! Jo, jag skriver upp allt, men det är inte ofta jag kommer ihåg att ta med lappen eller vad jag menar! ;) Ett spännande liv med andra ord!

Reply
4/1/2012 10:55:58 pm

Samma här, har stressat o medicinerat bort mitt från början dåliga minne, det roligaste är ju när man kollar på alla lappar och undrar "vafaan men ar jag med det??" kan ju vara lite frustrerande ibland haha

Reply
Annica
4/1/2012 11:52:28 pm

Haha, ja det är så frustrerande :)

Reply
4/2/2012 12:53:20 am

Hehe, kom på att det inte skulle funka med lappar - jag skulle antingen glömma att kolla på den eller glömma var jag lagt den! ;)

Reply
Annica
4/2/2012 03:41:17 pm

haha ja det är ju typ samma här ;)

Reply



Leave a Reply.