Picture
Världens sötaste, eller hur?
Vår älskade Ludde som är så väluppfostrad och fin.


Idag har han varit totalt oregerlig den lille rackarn. Det är som om han känner på sig att jag inte är fullt frisk, tar alla chanser han får till att bryta alla regler!

Har just kommit in efter en fruktansvärd promenad, på 50 min!
Killen som alltid går fint annars, har struntat totalt i att gå med mig. Två ggr. drog han iväg mot gatan och bilarna!!!  Jag tillrättavisade och gick vidare , han gick fint en liten stund för att plöstligt hoppa på en förbipasserandes ben, så har han aldrig gjort innan. Vi gick en bit till så gjorde han om det!!!

Det var en ganska sur matte som torkade av smuts och väta och gick ut i köket för att starta maten. Går in och kollar hunden, då hoppar han omkring i soffan!!! Han som inte ens går upp där utan att bli uppbjuden och då på sin filt som nu låg i korgen!
Jag brukar inte bli arg, men nu blev jag det på allvar det fattade han av mitt röstläge. Han kröp ner i korgen, där ligger han nu och glor ut mig!  Haha
Konstigt nog går det fort att bli glad på honom igen, men det vet han inte än! ;)






Leave a Reply.